On-Site Support

Servicedeskens förlängda arm, IT support på plats hos dig.

It-support som pekar på en datorskärm

On-Site ligger oss varmt om hjärtat,

vi känner att kontakten mellan oss och kund knyts på plats. Våra kunder inser mer och mer värdet av en On-Site tekniker. On-site teknikern löser det servicedesk inte kan göra remote, koppla in arbetsplatser, nätverksutrustning som accesspunkter och switchar.

Våra On-site tekniker har deltagit i flertal projekt där vi bytt ut ett 100 tals arbetsplatser, allt från att montera datorer under bord till att dra kablarna snyggt så att inget ligger på golvet.

Våra on-site teknikers största styrka,

Våra On-site teknikers största styrka förutom det tekniska är att förstå kundens problem och kunna tala med användarna ute hos kund så att dem förstår också. Det inte alltid lätt för en användare att förklara sina problem för servicedesken men att kunna visa det till en on-site tekniker är mycket enklare.

  • Vinsten för kunden är när deras anställda förstår vad teknikern säger trots att dem inte har någon IT erfarenhet.

Våra andra tjänster

AV-Utrustning

Upptäck en värld av möjligheter och överraskningar när du kliver in

Läs mer
Symbol för nätverk
Wi-Fi & Nätverk

Vi tar ansvar att ert nätverk ska fungera säkert, snabbt och stabilt.

Läs mer
En blå e-post symbol
Mejlhantering

Hantering av E-post samt licenser med Microsoft 365.

Läs mer
Symbol för klientsupport
Klientsupport

Installation, felsökning eller inköp av hårdvara.

Läs mer

Kontakta oss

Ring eller mejla så ser vi till att hjälpa er.

Hur kan vi hjälpa dig?

Fyll i formuläret så återkopplar vi inom kort!

Tack för ditt meddelande,
vi återkopplar inom kort!
Oops! Nu blev något fel.